Towary są objęte gwarancją udzieloną przez producenta lub dystrybutora. W przypadku takich towarów informacja dotycząca treści gwarancji jest zawarta w opisie przedmiotu, który został wystawiony do licytacji. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicz ani nie zawiesza uprawnień użytkownika wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej
Ehanter.pl ma obowiązek dostarczenia użytkownikowi, który wygrał licytacje towaru bez wad. Ehanter.pl jest odpowiedzialny względem klienta, jeżeli przedmiot ma wadę fizyczną lub prawną ( rękojmia ). Jeżeli pzredmiot licytacji ma wadę, Użytkownik może złożyć oświadczenie o obniżeniu cena albo odstąpieniu od umowy sprzedaży lub żądać wymiany towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady
Reklamacje z tytułu rękojmi należy składać poprzez formularz kontaktowy. Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej, reklamowany przedmiot powinien być dostarczany wraz z dowodem zakupu i zgłoszeniem reklamacyjnym ( czyli wskazanie osoby składającej reklamację, żądaniem rozpatrzenia reklamacji oraz wskazaniem wady pzredmiotu ). Ehanter.pl w ciągu 14 dni ustosunkuje się do żądania Konsumenta o rozpatrzeniu reklamacji i jej wyniku. Powiadomimy użytkownika w wiadomości wysłanej drogą elektroniczną na adres podany przez użytkownika w reklamacji
Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Pliki te wykorzystywane są do gromadzenia statystyk odwiedzin naszej witryny. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj